Nicușor Dan: Cât a plătit pentru campania electorală pe TikTok și panouri

nicusor-dan-a-spus-cati-bani-a-platit-pentru-postarile-pe-tiktok-si-pentru-panourile-electorale-din-precampanie nicusor-dan-a-spus-cati-bani-a-platit-pentru-postarile-pe-tiktok-si-pentru-panourile-electorale-din-precampanie
Nicușor Dan a spus câți bani a plătit pentru postările pe TikTok și pentru panourile electorale din precampanie

































Nicușor Dan a dezvăluit costurile campaniei







Nicușor Dan, primarul general al Capitalei, a explicat costurile campaniei sale electorale.

Advertisement

Șeful Capitalei a precizat că campania „România onestă” a presupus o investiție de 200.000 de euro pentru afișajele electorale. Sunt circa 320-330 de panouri amplasate în întreaga țară.

Totodată, Dan a menționat că a cheltuit între 10.000 și 15.000 de euro pentru activitatea pe platforma de socializare TikTok. Această investiție se referă la un colectiv de colaboratori care se ocupă de conținut și strategii de promovare pe platformă.

Primarul a menționat dobândirea unor beneficii prin intermediul abordării de conținut adaptat publicului, un principiu pe care îl aplică și pentru alte strategii de comunicare.

El a mai anunțat că a strâns aproape 2,5 milioane de lei din donații publice.

Imagine Nicușor Dan

Precampania electorală este în desfășurare, iar primul tur al alegerilor prezidențiale este programat pentru mai 2025.

Add a comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fiți la curent cu cele mai importante știri

Apăsând butonul Abonare, confirmați că ați citit și sunteți de acord cu Politica noastră de confidențialitate și Termenii de utilizare
Advertisement