Crin Antonescu și Victor Ponta: campioni ai bătăliei afișelor electorale

batalia-afiselor.-crin-antonescu-si-victor-ponta,-campionii-campaniei-clasice batalia-afiselor.-crin-antonescu-si-victor-ponta,-campionii-campaniei-clasice
Bătălia afișelor. Crin Antonescu și Victor Ponta, campionii campaniei clasice

250.000 de afișe pentru Antonescu și Ponta

Partidul Social Democrat (PSD), parte a Alianței România Înainte, a comandat 250.000 de afișe electorale pentru Crin Antonescu, amplasate strategic. Firma Master Print Super Offset a fost desemnată să le producă, pentru o sumă de 124.652,50 de lei. Și UDMR a investit în campania lui Antonescu, comandând 23.990 de lei de la Idea Design Plint pentru afișe.

Afiș electoral cu Crin Antonescu.

Victor Ponta, candidat independent, este și el prezent pe panourile electorale. Și pentru afișele lui Ponta, același partid a comandat 250.000 de exemplare, produse de Tipografia Prod Com SRL.

Afiș electoral cu Victor Ponta.

În opoziție, Alianța pentru Unirea Românilor a comandat 200.000 de afișe pentru George Simion, produse de SC DGI Multimedia Design SRL. Alte candidaturi importante, Nicușor Dan și Elena Lasconi, au comenzi mai reduse, de 50.000 de exemplare fiecare, realizate de Athos Tipografia, respectiv de o altă firmă neprecizată în text. Candidatul PUSL, Lavinia Șandru, a optat pentru 20.000 de bucăți de afișe tipărite la SC Grafoanaytis SRL.

Advertisement

Cheltuielile pentru afișe ridică la o sumă aproximată de 163.000 de lei.

PSD: lider în cheltuieli

Conform datelor din primele săptămâni de campanie, PSD și UDMR au investit în materiale promoționale suplimentare, inclusiv broșuri, pliante și alte materiale tipărite. Master Print Super Offset SRL a mai încasat 414.120 de lei, iar Promocraft Yellow a primit 51.229,50 lei de la UDMR pentru aceleași tipuri de materiale.

Singura formațiune din Alianța România Înainte care nu a efectuat cheltuieli pentru materialele publicitare ale lui Crin Antonescu a fost PNL, cu cheltuieli de 146.965 de lei în prima săptămână.

În comparație, PSD a investit 6,58 milioane de lei în campania lui Crin Antonescu, iar UDMR a alocat 493.000 de lei.

Foto: Radu Eremia

Add a comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fiți la curent cu cele mai importante știri

Apăsând butonul Abonare, confirmați că ați citit și sunteți de acord cu Politica noastră de confidențialitate și Termenii de utilizare
Advertisement