Noua variantă a telefonului Galaxy S25 Ultra, o îmbunătățire a modelului precedent S24 Ultra, prezintă noi module foto, mai proeminente. Zvonurile susțineau că aceste module sunt fixate cu adeziv peste cele vechi. Investigatii recente au confirmat aceste zvonuri, demonstrând că lentilele sunt într-adevăr lipite, însă cu un adeziv rezistent la uzură normală. Ce a rezultat însă?
La câteva luni după lansare și într-un singur caz documentat, o lentilă foto recentă s-a desprins în timpul utilizării normale. Acest incident sugerează o posibilă carcasă foto aproape invizibilă, sau cel puțin mai puţin vizibilă decât la modelul anterior.
Un centru autorizat Samsung a analizat incidentul, concluzionând că problema este cauzată de o eroare în timpul producției şi nu de utilizarea abuzivă a telefonului, acesta neavând semne de deteriorare fizică. Din păcate, soluția oferită nu este complet satisfăcătoare. Centrul de service nu oferă înlocuirea totală a carcasei, ci doar relipirea lentilei cu o piesă de schimb furnizată de Samsung. Dacă defecțiunea este rară, clienții afectați se confruntă cu un inconvenient semnificativ, fiind nevoiți să aştepte, iar posibilitatea de a găsi piesa separat de carcasa principală este pusă la îndoială.
Faptul că un element de design se detaşează nu reprezintă o problemă majoră la un smartphone cu un preț de circa 1000 euro. Este de remarcat că Samsung, în general, are un răspuns prompt la reclamațiile legate de calitate, ceea ce se traduce într-un punct pozitiv pentru companie.
Aurelian Mihai
Sunt pasionat de tehnologie și gadgeturi. Când nu scriu despre gadgeturi pentru Zona IT, mă bucur de filme SF, documentare sau explorând ultimele noutăți tehnologice. În weekend, prefer sa-mi petrec timpul în parc cu bicicleta sau explorând locuri noi cu familia.
Înapoi sus