Primarul Timișoarei a declarat că, la fel ca în anii precedenți, sunt preconizate reorganizări la nivelul administrației locale. Aceste reajustări vor implica reducerea cu 10-15% a posturilor existente.
În cadrul unui interviu acordat, primarul a explicat necesitatea eficientizării resurselor, menționând digitalizarea serviciilor publice ca un factor facilitator. Toate activitățile interne ale Primăriei Timișoara sunt acum digitalizate, ceea ce conduce la optimizări semnificative.
Însă, el a avertizat împotriva unei abordări extreme și populiste în soluționarea problemelor administrative. Primarul a subliniat necesitatea personalului calificat în anumite domenii, precum urbanism, citând, ca exemple, necesitatea unor arhitecți suplimentari pentru eliberarea autorizațiilor de construcție și a inginerilor pentru verificările tehnice.
Prin urmare, discursul primarului subliniază importanța unei administrații funcționale și a personalului calificat, dar critică și angajații neproductivi. O administrație eficientă, formată din specialiști dedicați, este esențială pentru buna funcționare a orașului, în contrast cu angajații care nu își dedică timpul de lucru sarcinilor profesionale.