Compania Apple a lansat, miercuri, 23 iulie 2025, un nou abonament de protecție, AppleCare One. Abonamentul facilitează protejarea mai multor dispozitive într-un singur plan.
Abonatul poate acoperi maximum trei dispozitive în cadrul unui singur abonament. Fiecare produs suplimentar are un cost lunar. Abonamentul este un sistem mai flexibil decât programul existent, AppleCare+. Utilizatorii pot gestiona planul direct pe iPhone, iPad sau Mac, adăugând sau eliminând dispozitive și verificând acoperirea fără a avea nevoie de abonamente separate pentru fiecare.
Ce protejează AppleCare One?
Abonamentul AppleCare One oferă o protecție extinsă pentru accidente, inclusiv reparații nelimitate pentru deteriorări accidentale (de exemplu, spargere de ecran sau vărsare de lichide), asistență tehnică permanentă și înlocuire a bateriilor uzate. Protecția se extinde și la furt sau pierdere, acoperind iPhone, iPad și Apple Watch.
Programul include și dispozitive mai vechi, cu o vechime de până la patru ani, în condiții bune, pentru care Apple se rezervă dreptul de a efectua teste de diagnosticare prealabile. Căștile pot fi incluse doar dacă au mai puțin de un an.
În cazul înlocuirii unui dispozitiv prin programul de schimb Apple, noul produs este automat inclus în planul AppleCare One, iar vechea unitate este exclusă.
Abonamentul este disponibil din 23 iulie 2025 în Statele Unite, accesibil prin aplicațiile de pe iPhone, iPad și Mac, sau în magazinele Apple. Această mișcare reflectă tendința crescută a consumatorilor de a opta pentru abonamente lunare pentru diverse servicii și strategia Apple de a diversifica veniturile din domeniul serviciilor, care a înregistrat un nivel record în ultimul trimestru.
Într-un context industrial tot mai orientat spre modele de abonament, consumatorii plătesc în mod obișnuit servicii lunare pentru o gamă largă de produse și servicii, precum servicii de streaming, stocare în cloud și aplicații, inclusiv eventual, protecția dispozitivelor.