Lidl, investiții substanțiale în promovarea produselor non-alimentare
Primul magazin Lidl care comercializează și articole non-alimentare este amplasat în Lottstetten, Germania, aproape de granița cu Elveția, în vecinătatea unui magazin Lidl standard. Această unitate oferă o gamă vastă de electrocasnice, textile, unelte, accesorii pentru locuință, articole sportive, jucării și alte produse din mărcile proprii Crivit, Esmara, Livarno, Lupilu, Parkside și Silvercrest.
Domeniul produselor non-alimentare a devenit o prioritate pentru Lidl în ultimii ani. Această strategie este demonstrată prin investiții majore în promovare: retailerul a colaborat cu Arnold Schwarzenegger pentru promovarea brandului de bricolaj Parkside, este partener oficial la anumite competiții UEFA și susține activ o echipă profesională de ciclism.
Anterior, Lidl a testat conceptul de magazine temporare dedicate unor mărci non-alimentare: în anul precedent, au funcționat magazine Lupilu în Belgia și magazine de bricolaj Parkside în Ungaria și Polonia. Însă, un magazin care adună toate mărcile non-alimentare proprii este o premieră.
Această inițiativă merită atenție, luând în considerare succesul magazinelor de discount care oferă produse non-alimentare în Europa, precum Action și TEDi. Lidl nu a dezvăluit dacă acest model de magazin va fi implementat și în alte locații.