Mașina viitorului cu motor V12 și design retro-futurist – Primii 12 norocoși

masina-viitorului,-proiectata-cu-un-motor-v12,-cu-o-caroserie-retro-futurista-si-interior-minimalist.-primii-12-cumparatori-vor-fi-recompensati masina-viitorului,-proiectata-cu-un-motor-v12,-cu-o-caroserie-retro-futurista-si-interior-minimalist.-primii-12-cumparatori-vor-fi-recompensati
Mașina viitorului, proiectată cu un motor V12, cu o caroserie retro-futuristă și interior minimalist. Primii 12 cumpărători vor fi recompensați

<

Din „revoluția supermașinilor de performanță”, fiecare nouă generație de Ferrari, Bugatti sau Lamborghini își propune să redefinească performanța, chiar și în detrimentul experienței de conducere a șoferului.

Totuși, ce s-ar întâmpla dacă producția de supermașini, așa cum erau fabricate între 1980 și începutul anilor 2000, nu ar fi încetat niciodată?

Ce s-ar întâmpla dacă s-ar acorda mai multă importanță plăcerii de a conduce, în loc de viteză maximă sau de numeroase ecranele tactile și tehnologiile de inteligență artificială, care distrag atenția și umbresc experiența de condus?

Advertisement

Viitorul este 100% analog

Compania britanică Garagisti & Co a proiectat și construit o supermașină 100% analog. Considerată „supermașina viitorului”, noul vehicol are o caroserie realizată pe un șasiu monocorp din fibră de carbon, cu un design retro-futuristic.

La proiectare a fost implicat și un fost designer de la mărci prestigioase precum Bugatti, Mistral și Rimac, Angel Guerra. Caroseria, cu design retro-futuristic, reflectă o eleganță modernă, inspirată de modele precum Lancia Stratos Zero, Lamborghini Countach și Diablo, cu detalii rafinate contemporane.

Interiorul va fi minimalist, fără ecrane mari și elemente inutile, cu o consola înaltă și un sistem de ventilație integrat discret. Șoferii vor putea experimenta bucuria conducerii fără a fi distrăși de elemente digitale.

Performanțele GP1

Conform revistei Car Magazine, modelul se numește GP1 și se află într-o fază avansată de producție. Este echipat cu un motor V12 de 6,6 litri, creat de experții de la Italecnica. Cu o putere de 800 de cai putere la 9.000 rotații pe minut și peste 700 de newton-metri cuplu, motorul va emite un sunet autentic, specific epocii de aur a motorsportului.

Roțile din spate sunt antrenate de puterea transmisă printr-o cutie de viteze manuală Xtrac, proiectată pentru o interacțiune extrem de precisă. Construcția este ultra-ușoară și are o aerodinamică optimizată.  Similar cu un Porsche 911GT3RS, mașina oferă un control superior în viraje.

Prețul

Vor fi produse doar 25 de exemplare, fiecare personalizat și finisat manual după preferințele clientului.

Primii 12 clienți vor primi o recompensă: se vor putea întâlni personal cu inginerii și designerii implicați în proiect pentru a discuta detaliile tehnice.

Fiecare exemplar GP1 are un preț de 2,8 milioane de euro!


Sursa Foto: Garagisti & Co

Add a comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fiți la curent cu cele mai importante știri

Apăsând butonul Abonare, confirmați că ați citit și sunteți de acord cu Politica noastră de confidențialitate și Termenii de utilizare
Advertisement