Miercuri, 14 august 2025, în faza optimilor de finală a turneului de la Cincinnati, Carlos Alcaraz (22 de ani – 2 ATP) s-a certat cu arbitrul pentru că acesta nu accepta amplasarea sticlelor de apă.
În competiția pentru un loc în sferturile de finală, sportivul spaniol a întâlnit-o pe Luca Nardi (22 de ani – 98 ATP), reprezentantul Italiei.
Carlos Alcaraz, o nouă față: frustrări pentru amplasarea sticlelor cu apă
Campionul de la Roland Garros 2025, Carlos Alcaraz, s-a calificat în sferturile de finală ale turneului ATP de la Cincinnati după o victorie categorică în două seturi împotriva lui Luca Nardi, scor 6-1, 6-4.
Înainte de duelul cu Jannik Sinner, pe care recent l-a contestat public, spaniolul a depășit cu ușurință adversarul italian. Alcaraz a dominat partida și a încheiat confruntarea în doar o oră și 22 de minute.
Cu toate acestea, chiar și în acest meci relativ ușor pentru jucătorul 2 ATP, Alcaraz a avut un comportament neobișnuit. Aşa cum sugerează imaginile, spaniolul s-a înfuriat și s-a certat cu arbitrul pentru că nu-i permitea amplasarea sticlelor cu apă.
Doar pentru asta? Pentru că le-am pus aici (și după le-am readus înapoi). (n.r. – a fost avertizat de arbitru)
Arbitrul a răspuns:
Problema e legată de logourile de pe sticle…
Liderul mondial a replicat că nu-i poartă răspunderea:
Nu e vina mea, nu e vina mea. Ce aveam de făcut?
Omisiune din partea arbitrului
Sticlele de apă erau ale mărcii franceze Evian, motiv pentru care arbitrul a considerat că plasarea lor reprezenta o formă de publicitate.
Îmi asum responsabilitatea pentru faptul că nu am observat acest aspect.
Argumentele arbitrului nu l-au convins pe Alcaraz.
Și acum din cauza erorii tale eu trebuie să le acopăr? Nu așa funcționează lucrurile… A fost o greșeală a ta. Nu o să le acopăr.
În sferturile de finală de la Cincinnati, Carlos Alcaraz se va confrunta cu jucătorul rus Andrey Rublev (27 de ani – 11 ATP).