Un reputat critic auto german a fost impresionat de Dacia Bigster Hybrid, comparând-o cu Volkswagen Tiguan.
Motorul nou și electromotorul puternic l-au încântat pe Matthias Malmedie, expertul fiind deosebit de mulțumit de Dacia Bigster Hybrid 155.
Entuziasm european pentru Dacia Bigster Hybrid, raport calitate-preț
Matthias Malmedie este un cunoscut jurnalist auto european, cu o puternică audiență pe platformele online. După ani de emisiuni specializate, acum deține o comunitate vastă pe internet.
După testarea recentă a Dacia Bigster Hybrid 155, el a evidențiat robustețea mașinii. Experiența sa de condus pe circuitul Nurburgring a confirmat caracteristicile mașinii, inclusiv un preț semnificativ mai atractiv comparativ cu un VW Tiguan.
Sub capotă se află un motor aspirat de 1,8 litri, 109 CP, completat de un electromotor de 50 kW. Împreună generează 155 CP în configurația electrică. Jurnalistul observă calitatea superioră a Daciei, subliniind detalii precum amortizoarele, un aspect ignorat momentan de concurență.
Confort și personalizare în Dacia Bigster Hybrid 155
Sistemul hibrid complet, cu 155 CP și 250 Nm, asigură o pornire electrică și o accelerație rapidă. Cutia de viteze automată fără ambreiaj este inovatoare.
Funcția de încărcare a bateriei în timpul conducerii, prin frânare regenerativă, permite obținerea unei eficiențe ridicate în mediul urban.
Motorul TCe de 140 CP, combinație de motor turbo pe benzină cu 1,2 litri, 3 cilindri de nouă generație, și un sistem hibrid uşor de 48V, cu o cutie de viteze manuală, oferă performanțe remarcabile.
Sistemul hibrid sprijină motorul termic la pornire și accelerare, optimizând consumul și emisiile de CO2 cu 10% în comparație cu un motor termic echivalent.
Bigster extinde limitele spațiului interior. Oferă un volum maxim de bagaje (667 litri VDA), spatiu generos pentru pasageri.
Pasagerii pot personaliza temperatura individual la interior, iar compartimentul posterior beneficiază de soluții confortabile.