Doru Pelivan, eduKiwi: Impact pozitiv pentru 1 milion de români

video-exclusiv-|-doru-pelivan,-edukiwi:-ne-am-dori,-in-urmatorii-ani,-sa-reusim-sa-impactam-pozitiv-1000.000-de-romani video-exclusiv-|-doru-pelivan,-edukiwi:-ne-am-dori,-in-urmatorii-ani,-sa-reusim-sa-impactam-pozitiv-1000.000-de-romani
Video exclusiv | Doru Pelivan, eduKiwi: Ne-am dori, în următorii ani, să reușim să impactăm pozitiv 1.000.000 de români

Fondatorul platformei educaționale eduKiwi, Doru Pelivan, a declarat, într-un interviu exclusiv la Gândul, că obiectivul este dezvoltarea misiunii educaționale și atingerea unui număr de un milion de beneficiari cu impact social pozitiv în următorii ani.

Această misiune educațională va fi permanent îmbunătățită, a spus Doru Pelivan.

Ne vom concentra pe dezvoltarea acestei misiuni. Misiunea mea este strict educațională. Nu mă consider un antreprenor în serie. M-au întrebat despre alte oportunități, despre de ce nu deschid alte afaceri.

Advertisement

Cred foarte mult în conceptul japonez ikigai, care presupune găsirea echilibrului între abilitățile, pasiunile și vocația unui individ, cu posibilitatea de a fi recompensat financiar. Afacerea trebuie să fie în centrul acestor elemente.

Doresc să rămân în domeniul educațional, sperând să-l dezvolt până la sfârșitul vieții mele. Nu sunt atras de alte afaceri în prezent.

Vrem să dezvoltăm ecosistemul educațional pe care l-am construit. Nu mai suntem doar un curs, ci un centru de dezvoltare personală pentru o viață mai bună”, a declarat Doru Pelivan, fondatorul platformei educaționale eduKiwi.

Acest angajament este pentru noi baza de succes”

În esență, vrem să oferim o gamă variată și de înaltă calitate.

Dorim să dezvoltăm acest centru, oferind mai multe opțiuni educative pentru indivizi. Așadar, dacă cineva dorește să învețe noi aspecte, să existe opțiuni calitative și valoroase. Ne propunem să fim etalonul în lumea educațională. Am investit mult în acest sens.

Convingerea noastră a fost că, dacă vom crea programe excepționale, vom obține rezultate maxime. Înainte, multe produse ofereau rezultate limitate din diverse motive. Așadar, ne-am concentrat pe calitate.

Dorim să creăm experiențe educaționale de succes, cu impact maxim și semnificație profundă”, a completat fondatorul eduKiwi.

Impactul social este esențial”

Ambițiile sunt mari.

Numărul total de produse, inclusiv cărți, audio-cărți și resurse online, are în prezent aproximativ 95.000 de accesori. Acesta înseamă un segment amplu. Misiunea noastră, deși asemănătoare cu cele corporatiste, este mult mai largă decât un număr.

Dorim în următorii ani să impactăm pozitiv 1.000.000 de români. Considerăm că, dacă 1.000.000 de români vor continua să se educe și să se dezvolte, vor crea un impact social considerabil.

Această dezvoltare va conduce la un impact social semnificativ”, a concluzionat Doru Pelivan.

Întregul interviu acordat GÂNDUL poate fi vizionat pe site.

Add a comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fiți la curent cu cele mai importante știri

Apăsând butonul Abonare, confirmați că ați citit și sunteți de acord cu Politica noastră de confidențialitate și Termenii de utilizare
Advertisement