JPMorgan se extinde în Germania: Planuri ambițioase pentru clienții persoane fizice

jpmorgan-anunta-planuri-ambitioase-de-extindere-pe-segmentul-clientilor-persoane-fizice-din-germania jpmorgan-anunta-planuri-ambitioase-de-extindere-pe-segmentul-clientilor-persoane-fizice-din-germania
JPMorgan anunță planuri ambițioase de extindere pe segmentul clienților persoane fizice din Germania

JPMorgan va lansa o instituție financiară online pentru clienți persoane fizice în Germania, în al doilea trimestru al anului 2026, extinzându-și prezența în Europa, după ce a intrat pe piața britanică în 2021.

Instituția financiară online va oferi un cont de economii ca prim produs în Germania „având în vedere popularitatea produselor de economisire în Germania”, a declarat Daniel Llano Manibardo, directorul JPMorgan pentru retail banking în Germania, adăugând că operațiunile germane „vor evolua progresiv”.

Președintele JPMorgan, Jamie Dimon, anunțase anterior intenția de a lansa instituția financiară online în Germania în 2023, fără a specifica un calendar precis.

Advertisement

Banca a angajat deja aproximativ 100 de angajați la Berlin și se pregătește să își deschidă un birou acolo până la sfârșitul anului 2025.

„Observăm o cerere importantă în Germania pentru o bancă online bazată pe încredere, inovație și expertiză globală”, a declarat Mark O’Donovan, șeful departamentului de banking pentru consumatori al JPMorgan la nivel internațional.

În Marea Britanie, instituția financiară online a depășit două milioane de clienți

Concurența pe piața de banking pentru consumatori din Germania este acerbă.

Instituții financiare consacrate, precum Deutsche Bank și Commerzbank, se confruntă cu o multitudine de bănci de economii și cooperative mai mici, precum și cu companii fintech, la fel ca N26 și Trade Republic, într-o piață unde fidelitatea clienților este remarcabilă.

În timp ce băncile tradiționale își reduc rapid numărul de sucursale, noi instituții financiare digitale se lansează pe piață.

Printre acestea, BBVA din Spania, care a lansat un serviciu digital în Germania în acest an.

În prima sa incursiune în banking-ul de retail din afara SUA, JPMorgan a lansat instituția financiară online în Marea Britanie în 2021, concurend cu Lloyds Bank și NatWest. În Marea Britanie, divizia a depășit două milioane de clienți, iar se așteaptă ca aceasta să înregistreze profit în acest an.

Extinderea instituției financiare online în Germania consolidă ambițiile lui Dimon de a crea o bancă digitală pe continent care să rivalizeze cu competitorii locali. JPMorgan, cu un portofoliu de aproximativ 4.000 de miliarde de dolari, este deja cea mai mare bancă de retail din SUA.

Foto: Profimedia

Add a comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fiți la curent cu cele mai importante știri

Apăsând butonul Abonare, confirmați că ați citit și sunteți de acord cu Politica noastră de confidențialitate și Termenii de utilizare
Advertisement