BRD: Interacțiuni simplificate cu banca

brd-simplifica-interactiunea-clientilor-cu-banca brd-simplifica-interactiunea-clientilor-cu-banca
BRD simplifică interacțiunea clienților cu banca

BRD anunță o colaborare pentru digitalizare, simplificând actualizarea datelor clienților, printr-o soluție integrată cu Registrul Național al Persoanelor.

BRD Groupe Société Générale a anunțat implementarea unui proces digital care actualizează automat datele de identitate ale clienților, în parteneriat cu Registrul Național al Persoanelor.

Noul sistem de actualizare simplifică procedurile administrative

Noul sistem eficientizează procedurile administrative, confirmând și actualizând automat datele de identitate printr-un schimb securizat de informații cu Registrul Național al Persoanelor. Clienții pot actualiza și alte informații personale necesare (sursa fondurilor, angajator, scopul relației financiare, număr de telefon sau adresă de email) online (prin www.brd.ro sau aplicația YouBRD), sau direct în sucursalele băncii.

Advertisement

Acest proces facilitează interacțiunea cu banca, reducând vizibil timpul petrecut în sucursale și sporind acuratețea și siguranța datelor. De la începutul colaborării, datele tuturor clienților au fost reconfirmate, realizându-se peste 100.000 de actualizări, înlocuind aproximativ 180.000 de interacțiuni directe între bancă și clienți.

„Prioritatea noastră este să oferim clienților modalități mai rapide, sigure și accesibile de a-și gestiona relația cu banca. Acest parteneriat cu Registrul Național al Persoanelor exemplifică o colaborare eficientă între sectorul privat și cel public, aducând beneficii pentru clienți și menținând cele mai înalte standarde de securitate și exactitate a datelor bancare”, a declarat Maria Rousseva, CEO, BRD Groupe Société Générale.

Economie de timp prin servicii modernizate

Această inițiativă răspunde nevoii clienților pentru servicii mai rapide și simplificate, reprezntând un progres important în modernizarea relației între clienți, instituții financiare și administrația publică.

Prin integrarea directă cu bazele de date ale Registrului Național al Persoanelor, banca reduce birocrația, crește claritatea și siguranța în actualizarea datelor, stabiliind un nou standard de bune practici în sectorul bancar digital.

„Colaborarea cu BRD este parte integrantă a efortului nostru de a sprijini digitalizarea serviciilor și de a facilita accesul cetățenilor la procese simple și sigure. Actualizarea automată a datelor de identitate pentru instituțiile financiare este un pas important în această direcție”, a declarat Cătălin Aurel Giulescu, Director General al Registrului Național al Persoanelor.

Cum poți retrage numerar de la ATM fără card, în 2025? Ghid complet pe smartphone.

Cardurile de credit devin din ce în ce mai atractive. Criteriile de selecție pentru clienții din România.

Add a comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fiți la curent cu cele mai importante știri

Apăsând butonul Abonare, confirmați că ați citit și sunteți de acord cu Politica noastră de confidențialitate și Termenii de utilizare
Advertisement