Deschiderea a cinci noi unități Shein în Franța a fost amânată, conform anunțului făcut vineri de către proprietarul lanțului de magazine, Societe des Grands Magasins (SGM), informează Reuters.
Decizia a fost luată în contextul în care unii consumatori ai magazinului Shein din Paris au fost surprinși în ziua inaugurării de prețurile mai mari față de cele afișate online.
Primul magazin fizic Shein a fost inaugurat săptămâna trecută în magazinul universal BHV din Paris, atrăgând mii de vizitatori și generând reacții negative din partea altor comercianți.
Frédéric Merlin, directorul companiei care gestionează lanțul de magazine BHV, a declarat vineri pentru postul de televiziune BFMTV că, în urma fluxului mare de clienți din Paris, accentul va fi pus pe pregătirea spațiilor comerciale, pe diversitatea de produse și pe personal pentru a răspunde cererii, scrie DPA.
„Magazinele noastre sunt, fără îndoială, prea mici”, a afirmat Merlin.
Celelalte unități fizice Shein urmau să fie deschise în noiembrie în sucursalele BHV din orașele Dijon, Reims și Grenoble, precum și ulterior în Angers și Limoges, iar noua dată de deschidere va fi amânată pentru „câteva zile sau câteva săptămâni”.