Ruptură între Emma Răducanu și Nike: dezvăluiri despre noul sponsor al britanicei din partea jurnaliștilor britanici

ruptura-intre-emma-raducanu-si-nike!-jurnalistii-britanici-au-anuntat-cu-ce-sponsor-urmeaza-sa-semneze ruptura-intre-emma-raducanu-si-nike!-jurnalistii-britanici-au-anuntat-cu-ce-sponsor-urmeaza-sa-semneze
Ruptură între Emma Răducanu și Nike! Jurnaliștii britanici au anunțat cu ce sponsor urmează să semneze

Emma Răducanu (23 de ani, poziția 29 în ierarhia WTA) se pregătește să încheie colaborarea de durată cu Nike și să semneze un nou contract cu un sponsor tehnic, conform informațiilor furnizate de presa britanică.

Deși poartă echipamente Nike încă dinainte de a deveni jucătoare profesionistă, în 2018, Emma Răducanu urmează să încheie parteneriatul cu acest gigant sportiv american.

Emma încasează anual sume importante de la branduri precum Dior, Tiffany & Co., Evian, British Airways sau Vodafone, valoarea averii sale fiind estimată la 13,5 milioane de lire sterline.

Advertisement

Presă britanică anunță că Emma Răducanu va colabora cu Uniqlo în loc de Nike

Potrivit publicației britanice Tennis 365, Emma Răducanu va fi îmbrăcată de un nou sponsor pentru palmares, respectiv Uniqlo. Astfel, ea va urma exemplul lui Roger Federer, care a semnat cu marca japoneză după încheierea colaborării cu Nike.

Craig Shapiro, analist de tenis și gazda podcastului The Craig Shapiro Tennis Podcast, a declarat că Răducanu va trece de la Nike la Uniqlo începând cu anul 2026, conform sursei citate.

„Am auzit că Răducanu va semna cu @UniqloUSA pentru 2026”, a precizat Shapiro pe platforma X, în cadrul podcastului său. Ca răspuns la o întrebare despre acordul respectiv, Shapiro a adăugat: „Este confirmat”.

Roger Federer a semnat cu Uniqlo pentru un contract de 300 de milioane de dolari pe o durată de 10 ani

Emma Răducanu și-a început cariera în circuitul ITF Junior la turneul Nike Junior International de la Liverpool, în 2015, chiar în ziua în care a împlinit 13 ani. De menționat este că și legendarul tenismen elvețian Roger Federer, care a devenit profesionist în 1998, a fost sub contract cu Nike încă din perioada junioratului.

Acordul nu a fost reevaluat în 2018, când Roger Federer a semnat cu Uniqlo. Valoarea contractului a fost estimată la aproximativ 300 de milioane de dolari pentru o durată de 10 ani, fiind unul dintre cele mai mari acorduri de sponsorizare din istoria sportului.

Emma Răducanu, sportivă cu rădăcini românești și asiatice, a câștigat titlul la US Open 2021. Ea a scris istorie la Flushing Meadows, triumfând venind din calificări și devenind campioană.

Add a comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fiți la curent cu cele mai importante știri

Apăsând butonul Abonare, confirmați că ați citit și sunteți de acord cu Politica noastră de confidențialitate și Termenii de utilizare
Advertisement