Nicușor Dan, primarul general al Capitalei, a explicat costurile campaniei sale electorale.
Șeful Capitalei a precizat că campania „România onestă” a presupus o investiție de 200.000 de euro pentru afișajele electorale. Sunt circa 320-330 de panouri amplasate în întreaga țară.
Totodată, Dan a menționat că a cheltuit între 10.000 și 15.000 de euro pentru activitatea pe platforma de socializare TikTok. Această investiție se referă la un colectiv de colaboratori care se ocupă de conținut și strategii de promovare pe platformă.
Primarul a menționat dobândirea unor beneficii prin intermediul abordării de conținut adaptat publicului, un principiu pe care îl aplică și pentru alte strategii de comunicare.
El a mai anunțat că a strâns aproape 2,5 milioane de lei din donații publice.
 
      Precampania electorală este în desfășurare, iar primul tur al alegerilor prezidențiale este programat pentru mai 2025.
 
 
										 
									 
										 
									 
										 
									 
										