Strategii pentru antreprenorii români în gestionarea avalanșei de taxe

cum-fac-fata-antreprenorii-romani-avalansei-de-taxe cum-fac-fata-antreprenorii-romani-avalansei-de-taxe
Cum fac față antreprenorii români avalanșei de taxe

Companiile din România traversează o perioadă marcată de schimbări semnificative atât din punct de vedere fiscal, cât și operațional. Antreprenorii sunt nevoiți să crească eficiența, să îmbunătățească experiența clientului, să adopte digitalizarea și să integreze date în timp real. Pentru antreprenorii din întreprinderile mici și mijlocii, noile provocări aduc o realitate diferită la care trebuie să se adapteze pentru a rămâne competitive pe piață.

Antreprenorii încearcă să-și extindă afacerile utilizând aceleași resurse, pentru a face față creșterii taxelor. Într-un număr tot mai mare de cazuri, specialiștii financiari și contabili sunt solicitați pentru a ajuta în interpretarea cifrelor și pentru a asigura acuratețea datelor financiare. Această necesitate apare din cauza controalelor tot mai frecvente ale autorităților asupra întreprinderilor mici și mijlocii.

Antreprenorii pun accent pe diversificare, nu pe majorarea salariilor

Majoritatea antreprenorilor încearcă să diversifice activitatea pentru a atrage noi clienți. Conform raportului recent al Trusteadvisor, 36% dintre antreprenori consideră investițiile în marketing ca fiind prioritare pentru creșterea gamei de produse și servicii. Pentru cele mai multe companii, majorarea salariilor angajaților rămâne o strategie secundară. În schimb, preferă să investească în automatizare pentru a-și crește profitabilitatea. Deși presiunea fiscală le afectează și pe angajați, antreprenorii continuă să investească masiv în digitalizare și optimizare, nu în creșterea salariilor.

Advertisement

O metodă suplimentară adoptată de antreprenori pentru a face față creșterii taxelor este conservarea resurselor financiare. Conform aceluiași raport, 19% dintre antreprenori consideră fluxul de numerar ca fiind prioritar, în timp ce 13% pun accent pe creșterea profitului net. În esență, antreprenorii țintesc stabilitate financiară pentru afacerile lor și un control sporit asupra fondurilor. Astfel, companiile din România se adaptează noilor reglementări legislative, inflației crescute și rezultatelor financiare în scădere.

RECOMANDAREA AUTORULUI:

Povestea unui antreprenor român care a renunțat la viața din Austria pentru a-și deschide propria firmă acasă: „M-au copleșit taxele și controalele”

Care sunt cele mai VALOROASE branduri globale. Companiile din sectorul tehnologiei domină topul celor mai apreciate branduri

Add a comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fiți la curent cu cele mai importante știri

Apăsând butonul Abonare, confirmați că ați citit și sunteți de acord cu Politica noastră de confidențialitate și Termenii de utilizare
Advertisement